Ärtsyä pinkkiä

Mistä tietää, että on shoppaillut liikaa? Kun nolottaa kertoa ostosten määrää täällä blogissa...


Olin tänä aamuna keskustassa asioilla ja käytin tilaisuutta hyväksi poikkeamalla vähän kauppoihinkin. Eksyin taas Lindexille ja sain tartunnan pinkkivillityksestä. Neonpinkkivillityksestä. Merkkejä oli ehkä havaittavissa jo aikaisemmin, kun viikko takaperin ihastelin pinkkiä villatakkia Name itissä. Ja nyt se oli menoa.



Helmille pinkki asukokonaisuus ja pipo. Armille samistelupipo, oikeasti tarpeeseen tulevat tossut ja takki. Tuosta takista: olen hulluna pieniin ja värikkäisiin yksityiskohtiin. Vaikka takki muuten on tumma, niin tuo vetoketju ja napit sekoittivat pääni. Ja ns. hienompaa takkia Armi tosiaan keväällä tarvitsee, koska se "kauppatakki", jota Helmi samanikäisenä käytti, on isosiskolla käytössä vieläkin..! (Ostinkohan kaksi vuotta sitten vähän turhan reilun koon...)


Jos tiedätte, mistä löytäisin Armille vielä asukokonaisuuteen sopivan pinkin huivin tai vaihtoehtoisesti neonpinkkiä lankaa (onkohan sellaista?), niin vinkatkaahan.

Luulenpa, etten tästä villityksestä selviä itsekään. Kummasti alkoi tuollainen neonpinkki kynsilakka houkuttamaan... Ja jos sitä lankaa löytyy, niin voisin tekaista pinkin huivin myös itselleni.

Ja entä ne muut ostokset? Niistä lisää, kunhan pahin shoppailun jälkeinen ahdistus helpottaa.

I did some serious morning shopping today. Bright pink for the girls!

8 kommenttia

  1. kurkkaapa tapion kaupan nettikauppa, siellä oli neonpinkkiä ja neonvihreää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos vinkistä! Jee, neonpinkkiä lankaa on siis olemassa:-)

      Poista
  2. :)Vitsi että mua nauratti:)Shoppailllut liikaa...
    Mä kävin äsken ostamassa ihan vaan Prismasta ruokaa,kukkia,lehtiä meni sitten yli 60 euroo.Hirvee tuhlari;)Tietää taas miksi pitää mennä taas viikonlopuksi töihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-D Mä oon tässä viime aikoina melko huolettomasti pistänyt rahaa palamaan jo muutenkin, ja sitten vielä tämä päivä päälle. Onneksi (?) nyt oon saanut itseni vakuutettua siitä, että kaikki ostokset oli tarpeellisia ja ihan aiheellisia;-)

      Poista